Duomenys: 2022 m. pasauliniu mastu patiekto Neste MY Renewable Diesel ŠESD sumažinimas, lyginant su tik iš naftos pagamintu dyzelinu. ŠESD kiekio sumažinimo procentinė dalis skiriasi, atsižvelgiant į konkretaus regiono teisės aktus, kuriuose numatyta skaičiavimo metodika (pavyzdžiui, Europos Parlamento ir Tarybos direktyva (ES) 2018/2001 (RED II) Europoje ir Kalifornijos mažai anglies dioksido į aplinką išskiriančių degalų standartas (LCFS) JAV), ir į gaminiui gaminti naudojamų žaliavų derinį kiekvienoje rinkoje.
Mūsų partneriai:
„Neste“ ir „Hesburger“ žiedinės partnerystės rezultatas: iš panaudoto kepimo aliejaus gaminamas dyzelinas jau plačiai naudojamas „Hesburger“ logistikoje
Šiuo metu iš 100 proc. atsinaujinančių žaliavų gaminamas dyzelinas „Neste MY Renewable Diesel“, kurio gamyboje naudojamas „Hesburger“ po bulvyčių kepimo likęs aliejaus, naudojamas apie 95 proc. Baltijos šalių keliais važinėjančių įmonės sunkvežimių.
Transporto ir logistikos bendrovė „Delamode Baltics“ pradėjo naudoti degalus iš atsinaujinančių žaliavų
„Delamode Baltics“ pradėjo bendradarbiavimą su Suomijos korporacija „Neste“, kuri bendrovės transporto priemonėms tieks alternatyvius degalus iš tvarių žaliavų. Dyzeliną „Neste MY Renewable Diesel“ šiuo metu naudoja apie 15 proc. logistikos ir transporto bendrovės vilkikų. Šiuos degalus ne vienerius metus naudoja Suomijos krovinių pervežimo bendrovės, juos renkasi vis daugiau transporto ir logistikos kompanijų.
Siuntų bendrovė „HRX“ pradeda naudoti „Neste MY Renewable Diesel“
Pradėti naudoti degalus iš atsinaujinančių žaliavų be papildomų investicijų į techninę įrangą gali bet kuris dyzelinu varomas transportas, todėl tokius degalus renkasi vis daugiau transporto ir logistikos kompanijų. Vis daugiau logistikos bendrovių ieško būdų, kaip padidinti tvarumą savo tiekimo grandinėje. Vienas populiariausių pirmųjų žingsnių yra degalų sąnaudų mažinimas, tiksliau suplanavus maršrutus ir efektyviau į kurjerių automobilius sutalpinus krovinius.