Lietuvos vartotojai „Neste“ įvertino kaip tvariausią prekės ženklą degalų kategorijoje
Vartotojai „Neste“ išrinko tvariausiu prekės ženklu degalų kategorijoje Lietuvoje, atskleidžia „Sustainable Brand Index ™“ tyrimas.
„Sustainable Brand Index ™“ yra didžiausias nepriklausomas prekės ženklų tyrimas Europoje tvarumo tema. Šiuo tyrimu siekiama išsiaiškinti, kokį poveikį tvarumas turi prekės ženklui, jo komunikacijai bei verslo plėtrai.
„Mums malonu matyti, kad Lietuvos vartotojai vertina mūsų tikslą kurti sveikesnę planetą mūsų vaikams ir pastangas siekiant tvarumo. Tai dar labiau skatina veikti, prisidedant prie klimato kaitos mažinimo “, - sako UAB „Neste Lietuva“ generalinis direktorius Markus Lindkvist.
„Sustainable Brand Index ™“ tyrimas atskleidžia, kaip vartotojai vertina prekės ženklą tvarumo, kuris apibrėžiamas remiantis JT visuotiniai darnaus vystymosi tikslais (SDG), aspektu ir kodėl. Respondentai prekių ženklus vertino pagal aplinkosaugos bei socialinę atsakomybę.
Tyrimo rezultatai buvo paskelbti 2020 m. balandžio 16 d. Lietuvoje tyrime dalyvavo 1200 respondentų, kurių amžius nuo 16 iki 75 metų. Apklaustieji vertino net 49 prekės ženklus septyniose kategorijose.
Daugiau informacijos: http://sustinere.ee/sustainable-brand-index
Apie „Neste“
Korporacija „Neste“ kuria tvarius sprendimus transporto, verslo ir vartotojų poreikiams tenkinti, o platus gaminių iš atsinaujinančių žaliavų asortimentas leidžia klientams sumažinti išmetamų teršalų kiekį. Kompanija yra didžiausia pasaulyje tvaraus dyzelino, pagaminto iš atliekų ir likučių, gamintoja, pristatanti tvarius sprendimus aviacijos ir plastiko pramonei. Bendrovė taip pat yra technologiškai pažangi aukštos kokybės naftos produktų perdirbėja ir siekia būti patikima partnere, turinčia plačiai vertinamą patirtį mokslinių tyrimų ir tvarios veiklos srityse. 2019 metais „Neste“ pajamos sudarė 15,8 mlrd. eurų. Šiemet įmonė užėmė 3 vietą tvariausių pasaulio įmonių „Global 100“ sąraše. Daugiau skaitykite: www.neste.com